FAQs
Over ons
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
We hebben geen fysieke winkel. Wel kan je langskomen bij ons magazijn in Hardenberg. Hier zijn sommige producten te zien en te testen en kan je jouw bestelling afhalen.
hoe kom ik in contact?
hoe kom ik in contact?
Je kan eenvoudig contact met ons opnemen door te bellen naar ons nummer +31 85 0163098, te mailen naar contact@performfitness.nl of door een bericht te sturen op de chat functie van de website.
Verzending en installatie
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kan je bestelling mits voorradig altijd afhalen bij ons magazijn in Hardenberg.
Je kan hier eenvoudig door kiezen door bij de checkout te gaan voor de optie om af te halen.
Vaak staat de bestelling binnen 1-3 werkdagen voor je klaar. Hiervan wordt je per mail op de hoogte gehouden.
Aan welke landen leveren jullie?
Aan welke landen leveren jullie?
We leveren voornamelijk binnen Nederland en België. Voor Nederland en België gelden wel andere verzend tarieven en in België kan de levertijd iets langer zijn dan in Nederland.
Voor bestellingen buiten Nederland en België kan je rechtstreeks contact met ons opnemen. Hiervoor wordt dan een op maat gemaakte offerte gemaakt voor zowel de producten als het transport.
Wat is de levertermijn van een bestelling?
Wat is de levertermijn van een bestelling?
De levertermijn van alle producten zijn mits voorradig vrijwel altijd binnen vijf werkdagen. Je vindt de verwachte levertijd in de product specificaties op de productpagina.
Voor enkele producten gelden andere verzendtermijnen in verband met gewicht of omvang van het product waardoor er speciaal transport nodig is. Je wordt ten alle tijden tijdig op de hoogte gesteld van eventuele wijzigingen in levertijd van de bestelde producten.
We maken voor sommige producten gebruik van extern transport waar we in sommige gevallen er ook voor kiezen om het zelf te vervoeren.
Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden en huidige levertermijn.
Wordt mijn bestelling ook voor mij geïnstalleerd?
Wordt mijn bestelling ook voor mij geïnstalleerd?
De bestelling wordt niet standaard voor je geïnstalleerd. Je krijgt de producten aangeleverd middels extern transport met de juiste materialen en gebruikershandleiding om het product zelf te installeren.
Er kan in overleg wel door ons technische team komen worden geïnstalleerd. Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik mijn product zelf installeren?
Kan ik mijn product zelf installeren?
De producten zijn eenvoudig zelf te installeren middels een gebruikershandleiding. Mocht je toch liever willen dat het product voor je geïnstalleerd wordt kan je altijd contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.
Bestelling annuleren of retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling altijd binnen 30 dagen retourneren. Lees hiervoor het retourbeleid om onze retourneringsvoorwaarden te lezen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je kan je bestelling gratis annuleren mits de bestelling nog niet is verzonden. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Als jou bestelling reeds is verzonden kan de bestelling niet meer worden gewijzigd en kan je jouw bestelling altijd retourneren.
Lees hiervoor ons retourbeleid.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling retourneren door dit bij ons aan te geven en zelf bij ons terug te brengen of met extern transport terug te sturen.
Let er wel op dat je voldoet aan onze retourneringsvoorwaarden welke je kan lezen in ons retourbeleid.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Je kan je bestelling altijd aanpassen mits die nog niet is verzonden. Je kan hiervoor rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice.
Je bestelling kan niet meer worden gewijzigd nadat die is verzonden.